PRESTIGIO MULTIPAD 4 Quantum 9.7 PMP 5297C

Kupovinom  modela PRESTIGIO MULTIPAD 4 Quantum 9.7 PMP 5297C dobio sam početni operativni sistem koji je bio jako nedorađen.
Osim što je kod surfanja iz nepoznatih razloga ostavljao one oznake za odabir teksta glavni nedostatak je bio jedan gigabyte prostora za aplikacije.
Osim onih pred instaliranih aplikacija ostalo je prostora samo za nekoliko drugih aplikacija i konstantno mi je izbacivao grešku da oslobodim prostora.

S obzirom da većina programa ne dozvoljava prebacivanje na virtualnu sd karticu odlučio sam se na pretragu po internetu.
Da je to Samsung galaxy  tab ili Ipad našlo bi se hrpa članaka i hrpa ljudi koja piše i pomaže u rješavanju problema.

Uspio sam nekako naći na netu jedan blog gdje je čovjek napisao dobru recenziju i u startu upozorio na ove probleme koji su i mene smetali ali nije ponudio nikakvo pametno rješenje.
Isto tako je upozorio da ni ona opcija update androide ne radi odnosno ne dohvaća ništa uz poruku da je na aparatu zadnja verzija softwera.
Listajući komentare naišao sam na link na Prestigo stranici na kojoj su se trebali nalaziti firmweri ali ih tamo nije bilo pa sam opet bio nigdje.

U nekoliko daljnjih postova našao sam da su neki uspjeli nadograditi uređaj novom verzijom uz mnogo muke.

Kopajući dalje našao sam da Prestigo u svojim „newsima“ na stranici objavljuje linkove na nove firmwere ako nešto novo izdaju.
Zanimljivo je da se ne udostoje u sklopu proizvoda u rubrici za nadogradnju staviti novi firmwer.

Iz tih „newsa“ uzeo sam link i skinuo firmwer za pripadajuću nadogradnju.  Postoji jedan jedini koji su objavili i on je izdan tri mjeseca nakon ove prve varijante.
U njemu je „kao“ riješeno puno bugova , proširen prostor sa 1 gb na 2,5 gb i aparat drastično ubrzan.

Fajla od 350 mb skidala se kao da sam na modemu nekoliko sati ali se na kraju skinula… pretpostavljam da su im serveri na „Marsu“ jer ne vjerujem da su preopterećeni raznim skidanjima korisnika.

Uglavnom trosatna zabava je počela nakon trosatnog skidanja fajle.
Zašto trosatna… zato što priložene upute ne odgovaraju ni približno onom softweru koji su stavili u prilog a taj softver služi za fleshanje aparata.

Prije nego opišem proceduru i postavim slike da se pohvalim rezultatima.
Znači uspio sam nagurati verziju 1.0.7 koja je nakon spajanja na Internet odmah našla automatski update na 1.0.9.
Taj automatski dio je prošao sam i bilo ga je predivno gledati kako sve radi sam.

Nakon svih ovih updatea PRESTIGIO MULTIPAD 4 Quantum 9.7 PMP 5297C radi predobro i konačno sam zadovoljan aparatom.
Prostor za aplikacije je sada na 2,5 gb, nestali su razni arefakti koji su zaostajali nakon spuštanja aplikacija, sve aplikacije otvara puno brže nego prije …itd

za početak možete krenuti sa skidanjem firmwera ili sa linka na ovaj "news"  ili direktno samo skinuti zip fajl sa ovog linka bez čitanja "newsa"

Nema komentara:

Objavi komentar