Odlazak u Gardaland


Čitajući po forumima razna iskustva oko odlaska u zabavne parkove odlučio sam svoja iskustva podijeliti u malo širem obliku na ovom blogu.
Napisat ću više članaka gdje ću razdvojiti smještaj od zabave u parku.

Gardaland smo posjetili više puta i svaki put su oduševljenje i adrenalin bili na visokom nivou.
Prilikom prvog odlaska kćer je imala sedam  godina i mišljenje je bilo da je možda još premala za to, ali mene je vukla želja pa smo se ipak odlučili na tu avanturu.
Kasnije se ispostavio da je zbog visine od 120cm mogla na sve osim na Raptora i Blu toronada.
Period je bio sredina svibnja i temperature su bile oko 20 u jutarnjim satima  a 25 stupnjeva tokom dana. Vrijeme je bilo prekrasno bez vjetra i oblaka.
Na ulazu su nas dočekale gužve za koje sam u tom trenu mislio da su ogromne ali se kasnije ispostavilo da su zanemarive.
Na kupovinu karte čekalo se cca pola sata a mi smo tu kolonu izbjegli jer smo imali ispisane obiteljske dvodnevne  karte koje smo kupili preko weba na nekoj akciji.
Još kod plaćanja parkinga opskrbili su nas  mapama metar sa metar gdje je bilo sve fino obilježeno pa smo lagano krenuli od početka što je bila taktička pogreška.
Put je vodio u fantasyland gdje je zabava za najmlađe i tamo smo na tri bezvezne vožnje potrošili tri sata.
Taman je pošteno zagrijalo i uspio sam nagovoriti svoje da se maknemo nekud pa smo otišli bliže vožnjama na vodi. Dolaskom tamo bili smo na redu odmah tako da nismo ni stigli vidjeti kako izgleda vožnja već smo uskočili u sjedala. Lagana vožnja bila je super do jednog dijela gdje ekipa sa vodenim topovima puca po nama. Da nas oni nisu zalili  vožnja u „Jungle rapids“  atrakciji prošla bi bez kap vode na odjeći. Kad smo već bili mokri odradili smo i ostale vodene vožnje od kojih je definitvno najbolja atlantida.
Bilo je vrijeme ručka pa smo nakon presvlačenja odlučili uzeti nešto iz ponude. Meni je po osobi bio 10 eura a za dijete smo uzeli dječji meni sa nekom pohanom piletinom za 7 eura. Teško je naći nešto jeftinije jer fast food sendviči sami po sebi koštaju oko 7 eura a meni sa krumpirom i sokom dođe oko 10 eura.
Hrana je raznovrsna i osim fast fooda ima tematskih restorana tako da se da pojesti nešto kvalitetnije. Idealno je uzeti si kupone s interneta pa doći tamo sa kuponima i uštedjeti koji euro.
Po završetku ručka krenuli smo dalje parkom i naišli na mamuta a oduševljenju nije bilo kraja kad smo vidjeli da je minimum visina djeteta 120 cm.
Nakon prve vožnje supruga je odustala a dijete i ja smo odradili cca 10 vožnji za redom jer čekanja nije bilo. S obzirom da je na par koraka od mamuta i blue toronado ja sam užicao par minuta za sebe da odem i na to svjetsko ćudo. Gužve nije bilo pa sam u tih par minuta koje sam užicao od svojih odradio nekoliko vožnji a onda me supruga izvukla da idemo dalje.
Sada smo se već dobro snalazili u parku pa smo odlučili ostatak dana provesti na svim boljim  atrakcijama gdje je dijete zadovoljavalo uvjete.
Oko 4 sata park se isprazni od roditelja koji su došli sa malom djecom i tada su dostupne vožnje u fantasylandu koje su nam nakon  svih koje smo prošli izgledale smiješne.
Supruga je cijeli dan samo hodala za nama i kćer joj je odlučila ispuniti želju da se njih dvije provozaju u tim dječjim vožnjama. Meni je to bila prilika da odem na Raptora.
Pred zatvaranje parka zaključili smo da smo obišli tek pola parka i napravili plan za drugi dan.

Drugi dan smo odradili ove vožnje koje nismo stigli prvi dan i posvetili se „mamutu“  i „Magic mountainu“.
Gužve nije bilo tako da su ta dva dana provedena u Gardalandu bila pravi pogodak.

Kratak rezime.
Da bi izbjegli gužve na ulazu kupite karte preko weba ranije i ispišite ih.
Idealno je uzeti barem dva dana.
Izbjegavajte praznike i vikende jer je tada ogromna gužva.
Nemojte se zadržavati na početku nego krenite dublje u park a kasnije se vratite na početak kad odu roditelji sa malom djecom.
Ponesite si vode i sokova i slobodno to ostavite na ulazu u park s lijeve strane na prostoru predviđenom za to.
Hrana se prema znakovima ne smije nositi ali svi nose jer su Talijani poznati po tome da nose prijenosne hladnjake pune hrane. Osobno sam bio u redu kad su vračali takve kod pretresa ruksaka  ali svi po forumima tvrde da nemaju problema pogotovo ako su u pitanju neki sendviči.
Ukoliko Vam dijete ne udovoljava minimalnoj visini predviđenoj za atrakciju nemojte stajati u redu i pokušavati ući jer sigurno vas neće pustiti.
Uzmite si rezervnu robu ako mislite ići na vodene atrakcije.
Toaleti su na svakom koraku i svi su čisti i uredni, nekad je u ženskima malo veća gužva ali ništa strašno.
Ako mislite jesti pripremite si kupone sa popustima

Tu je i jedan popis za reprodukciju  mojih snimki.

Na ovom linku od prije imam postavljenih puno slika pa si možete pogledati 


Nema komentara:

Objavi komentar